Tack för allt älskade Pompay

Det går inte att beskriva med ord det som jag och Pompay hade ihop. Vi var som handen i handsken, och jag kommer aldrig glömma den tid vi haft ihop. Utan honom hade jag inte varit där jag är idag. 
 
Det är vissa stunder som verkligen symboliserar oss, och det är KM hoppningarna på ridklubben år 2011 och år 2012. På den tiden var KM heligt, det var blodigt allvar och KM var lite min och Pompes tävling, även om det inte var de klasser som vi senare nådde. 
 
Fäller några tårar när jag ser dessa filmerna, detta kan nog ha varit den absolut bästa tiden tillsammans med Pompay <3 
 
2011: Vinst i båda klasserna. 
 
2012: Vinst i båda klasserna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0