Minnen

Åh, Varbergshoppet 2012 var verligen ett fint minne! Speciellt med Pompe... Vi kom till A-final, och fick tyvärr en uteslutning på sista hindret, annars hade vi lämnat banan med endast 4 fel i en relativt tuff och maxad LA bana, framförallt lång! 
 
Jag minns att jag var så sjukt trött den starten. Det var den sista starten det meetinget, och jag hade 3 hästar varav de andra var c-ponnyer. Så ja, när jag red an mot sista hindret så släppte jag hela konceptet och var så glad att snart få hoppa av. Sjukt, jag vet, men ni skulle sett hur mina ben skakade när jag hoppade av Pompe efter den ritten. Det var min 9onde start, och då var det väldigt mycket för mig då helt enkelt. 
 
Det är en fin runda om man bortser från stoppen, och han hoppar så fint på vissa hinder! Jag trodde nog aldrig att han skulle hoppa Rolex trippelbarren, men det gjorde han! Fina Pompe! 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha oj vad du får kämpa! Ser ut som att han knappt orkar galoppera ett steg till. Förstår om du var slut efter det där! ;)

Svar: Nja det tycker jag väl inte riktigt, här va han bra :)
Fanny Kargede

2014-02-10 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0