Varför händer alltid detta mig?

Idag när jag ändå körde mamma till Kungsbacka så passade jag på att svänga förbi Börjes. Jag har spanat in deras skrittäcke i ylle nämligen, så då tänkte jag passa på att köpa med mig ett hem! Det är verkligen kanonfint! Lagom tjocklek, stilrent och prisvärt och självklart slut i storlek full...
 
Annars då? Jag känner mig bättre och bättre! Är fortfarande lite yr i huvudet, känner mig liksom groggy. Är skitsvårt att rida, får inte till någon känsla och känner mig grymt frånvarande.
 
Det är så typiskt, mars är verkligen den månad jag sett fram emot mycket nu. Det är snart vår, första tävlingen och första matchen går av stapeln. Och så lyckas jag bli sjuk första veckan, och det har nästan fuckat upp hela min plan, haha. Men det kommer lösa sig bra ändå, det känner jag på mig. :) 
 
Jaja, nu ska jag åka till stallet och rida! Vi hörs imorgon :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0