Onsdag!

Hej på er! Sorry för kass update här, men har precis börjat på mitt nya schema på jobbet så allting är lite upp och ner just nu. :)

De senaste dagarna så har hästarna gått riktigt bra! Jag har ridit ute i paddocken för första gången i år, och jag trodde att Lambo skulle få ett psykbryt, men han har gått super. José får ju såklart lite mer energi, så han har fått galoppera mycket. Däremot har han varit lite knölig, han beter sig fortfarande ganska valpig in ridningen, och nu är han ändå 6, med andra ord dags att växa upp... 

Idag kommer Uffe och ska trimma mig och hästarna inför tävlingen på lördag, och imorgon är det Svanteträning med José. :) 

Såhär ser veckan ut :) 

Måndag
José: Dressyrpass i paddocken.
Lambo: Dressyrpass i paddocken.

Tisdag
José: Uteritt + Markarbete i paddocken.
Lambo: Markarbete

Onsdag
José: Hoppträning. 
Lambo: Hoppträning.

Torsdag
José: Svanteträning
Lambo: Markarbete/hoppning

Fredag
José: Trimmas + ut
Lambo: Trimmas 

Lördag
José: Tävling 100cm & 110cm
Lambo: Tävling 90cm & 100cm

Söndag
José: Uteritt
Lambo: Uteritt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0