En influensa senare...

Hej på er! Long time no see! Jag har legat med influensa hela denna veckan, blev frisk idag skulle man kunna säga. Jag har nog aldrig varit så sjuk, har sovit fler timmar än jag varit vaken, men huvudsaken är att jag är frisk nu i alla fall. 
 
Hästarna har fått vila denna veckan. Mamma har inte varit hemma, så jag har fått fixa hästarna själv. Hur jag lyckats med det samtidigt som jag knappt kunnat stå upp är fantastiskt, haha... 
 
GHS var lika bra som det brukar vara, och det går tyvärr alltid lika fort... Fantastisk ridning och atmosfär, vad mer kan man önska? Mässan var helt okej, jag köpte faktiskt inte så jättemycket, mest nödvändiga grejer. Några täcken, ett scarpati schabrak + huva, skydd, förbygel, martingal, antibit-platta och lite annat. En transport blev det också, en Böckmann valde vi tillslut efter många övervägningar. :) 
 
Nu ska jag strukturera upp mitt liv igen efter att ha tillbringat en vecka i sängen, vi hörs säkert under dagen. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0