Söndag!

Jaha, då var helgen snart slut. Har inte den minsta ångest, faktiskt, utan det känns som att jag har utnyttjat helgen på ett bra sätt. I fredags hängde jag med Becky, igår tränade jag fotboll, var i stallet och tillbringade kvällen med godis och film. Idag ska jag rida ut båda mina prinsar, är tanken i vart fall. Vi får se om vindarna lägger sig. 
 
Igår blåste det ordentligt! Det var till och med strömavbrott här, och det är väldigt ovanligt då jag bor mitt i centrum. Hästarna kom in igår redan vid 18 och har stått inne nu på förmiddagen. Det är en onödig risk att ha dem ute i sådan aggressiv blåst... Boxarna är nog roliga att mocka sen ;) Nu börjar vindarna dock lägga sig så hoppas på att kunna rida ut. :) 
 
Annars har jag inte så mycket planerat idag, och det känns ganska skönt :) 
 
Vi hörs mer sedan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0