Sjukling

Är det inte det ena så är de det andra. Nu när min vad är på bättringsvägen så åker jag på en jäkla förkyldning istället. Försökte jobba idag men gick hem efter att ha hållt i en enda lektion, jag orkade inte mer. 
 
Dagen har jag tillbringat i sängen, sovandes. Jag tror att det har varit bra, jag blir sällan sjuk men när jag väl blir det så måste jag sova bort det. Finns inga andra alternativ, tyvärr! Jag hoppas innerligt att jag är bra imrogon, vill inte förlora mer pengar! Haha! :P 
 
Jag ska sova en liten stund till tänkte jag, och sedan ska jag och mamma åka bort till stallet. Jag ska rida Lambo och hon får ta José. Skönt att få hjälp när man inte känner sig helt hundra! 
 
ÅH! Hatar att vara sjuk, vill ju jobba och känna mig pigg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0