Onsdag

Jaha ja, dagarna går i ett! Helt plötslig var det onsdag, och om några timmar är det torsdag. Känns underbart!
 
Idag vilade båda mina prinsar, däremot tog jag in och pussade och borstade lite på dem. De var ganska blöta, det har regnat konstant idag och när jag tog in hästarna idag så var dem väldigt tacksamma över att få tak över huvudena. Lambo verkar trivas i livet som nyklippt och det känns som att jag tajmade in det hela bra, det har ju varit plusgrader idag och eftersom han går med halstäcke så blir han inte blöt även om det regnar. Gott att veta! 
 
Jag har även varit och beställlt nya träningskläder! Det blev dock bara en ny tröja i funktionsmaterial, tyckte att alla produkterna var så jäkla dyra, så valde bara tröjan eftersom det är roligt att ha likadan tröja som alla andra. Det ser dessutom proffsigare ut om man har likadana tröjor när man värmer upp etc. Måste köpa nya fotbollsskor med, och ett par träningsbraller, men det ska jag beställa från internet, mycket billigare. :) 
 
Hoppas ni har haft en schysst onsdag! Jag känner mig lite oinspirerad just nu till att blogga, blir väldigt enformig med att bara köra "dagens" inlägg. Men men, hoppas ni står ut ;) 
 
Första bilden jag tog på Lambo :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0