Materiell kärlek <3

Anna Scarpati, Cristina sport, Equiline är alla märken som jag för det mesta dregglar över när det kommer till schabrak. Däremot är Equifashions schabrak något extremt underskattat! Dom är så jäkla bra! 
 
Jag köpte mina två första schabrak därifrån 2012, och jag använder dem i princip hela tiden. De är snygga, ligger bra under sadlarna och var i alla fall då väldigt prisvärda. Nu har de i och med större popularitet stigit i pris, men de är fortfarande värda sina pengar. 
 
Dessa är mina favoriter! Under mässorna finns det ju ett oändligt antal olika färgkombinationer, man kan verkligen hitta DET schabraket. Skulle vilja ha alla dessa: 
 
 
Vilket tycker ni är snyggast?
 
Även ett vitt schabrak med mörkblå passpoal och dubbel swarovskirand hade suttit fint, mumma! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0