Måndag avklarad!

Så himla gött! Nu är snart måndagen för denna veckan slut, och resten av dagarna lär gå fort. :) 
 
Denna veckan får hästarna sin vilovecka, hade egentligen tänkt nästa vecka, men eftersom Uffe ändå är iväg på någon tränargrej denna veckan så passar det bäst att hästarna får ta det lugnt denna veckan istället. :) Jag har trots det fullt upp med jobb, träningar och 20års fest så det kommer nog gå bra! 
 
Idag ska jag och Amanda försöka ge oss på att klippa mina två små troll. De har en riktigt go vinterpäls båda två som jag låtit dem ha liiiite för länge nu. De blir båda väldigt svettiga vid tuffare ridning, så av den anledningen vill jag ha dem klippta. Det blir ingen helklippning i år, utan bara hals och mage. :) Struntar i att det är skitfult att klippa så, men eftersom jag klipper så pass sent vill jag att de har päls över ryggarna. Det ska dessutom vara funktionellt just nu, och vi ska ju ändå bara ut och hoppa småklasser så vem bryr sig ;) 
 
Nu måste jag sticka! Hörs sen ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0