Klippt

Hej jag heter Lambo och jag tyckte det var helt okej att klippas idag. Det blev en halvklippning, något jag tyckte va skönt för då slapp jag stå stilla så himla länge.

Dock var jag tvungen att se lite missnöjd ut under själva klippningen, då får man mest morot, klappar och beröm efteråt. Står man där helt överlycklig blir ju mängden mutor inte lika stor. Men jag såg till att stå still i alla fall, jag är ju ändå en väldigt snäll häst! Det kittlades lite ibland, speciellt under magen på mig och mellan frambenen. Då var jag tvungen att slå lite med ett bakben, mest för att dom skulle fatta att det va superkittligt! 

Jag var skeptisk till att bli klippt i början, men Amanda klippte bra och jag kände mig supersnygg efteråt, i det stora hela är jag nöjd. Nu kommer jag kunna springa ännu mer utan att svettas, woho! 

José var jätteblöt i pälsen, så han fick bara stå och titta på medans jag blev fin. Han fick dock stå med sin mysiga pyjamas och käka hö så jag var lite avis...

Det var inte så kul i början, men...

... Kolla vad fin jag blev! 



Såhär gör jag när jag tigger morot:


// Lambo 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0