En fredag när den är som bäst

Jaha, då var jag åter på plats i sängen under täcket, med tvn på och datorn i knäet. Mysigt! Har tidigare under kvällen tränat båda hästarna för Uffe med bra resultat! 
 
Åkte till stallet direkt från jobbet för att hinna med träningarna. Jag tog Lambo först och José sist. Båda skötte sig utmärkt och även jag fick beröm. Roligt! :D Jag skriver mer detaljerat i ett separat inlägg. :) 
 
Nu har jag precis käkat mat med mammis, och har efter det bäddat ner mig med lite choklad framför ännu en Johan Falk film. Är fortfarande lite sjuk så det blir en lugn kväll. Ska dessutom jobba imorgon så det är lika bra. :) 
 
Imorgon är det även löshoppning för Anna Samuelsson och det ska bli riktigt roligt! Lambo har jag sett en löshoppningsfilm på innan, men José har jag ingen aning om hur han ser ut så det ska bli spännande. :) 
 
Lambo hos förra ägaren 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0