Älskar att jobba!

Alltså jag måste bara säga att jag tycker att det är så himla roligt att jobba. Att tjäna sina egna pengar, och inte bara det, det är så himla roligt att jobba med barn. Idag är jag engelskalärare för årskurs 4, supermysigt! Framförallt gör det att jag kan hålla på med det jag gillar mesta av allt på fritiden... 
 
Just nu sitter jag och har lite planering, fast det är inte så mycket att planera som vikarie, bara dagens lektioner och det har jag redan gjort. Idag återstår två engelskalektioner och sedan ska jag jobba på fritids fram till klockan 17:00. Åker direkt till stallet och rider ut tillsammans med Amanda. Vi ska bara skritta en sväng, så ska testa att rida barbacka på José!
 
Ikväll ska jag försöka träna fotboll. Har missat 4 träningar, så kan inte missa mer, då får jag sådan total ångest. Vaden känns bra, den är lite öm när man får slag mot den, men jag ska vara med på det jag kan. Vi ska ha mycket styrka idag, så det blir inte så mycket kondisträning så det ska säkert gå bra. :) 
 
Nu ska jag sätta mig och fila på mitt CV, ska skicka in och söka lite olika extrajobb på helgerna tänkte jag. :) 
 
Bäst att passa på när jag ändå har farten uppe, vi hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0