2015 kommer bli ett spännande år

Ja herregud, hur ser mitt liv ut om två månader, om ett halvår och om ett år? Har jag fått ordning på Lambo? Vad tävlar jag med José? Har vi köpt José? Ja, detta året kommer bli riktigt häftigt, jag känner på mig det. 
 
Det är så mycket jag redan nu velat veta. Till exempel hur lång tid allting med Lambo kommer ta. Med honom har jag inte som helst förhoppningar om att jag ens kommer kunna ut och starta till våren, han får ta den tid som han behöver. Men det är spännande och lite läskigt att tänka på hur fort det kan komma att gå när vi väl får ordning på min lilla huligan... 
 
Och José får vi verkligen inte glömma! Min klippa i allt jobbigt med Lambo, utan honom hade jag inte orkat något. Han är verkligen en liten solstråle, och jag vet att jag kommer ha så himla roligt med honom. Sedan ska det bli kul och se hur han utvecklas, och vad han har att ge. Han har trots allt redan gjort en del, och jag utgår inte från hans tidigare reslutat utan utifrån vart han är nu. No press! 
 
Vi har ju också det där med jobb! Jag trivs kalasbra på skolan, men det finns begränsningar på hur många timmar man får jobba som timanställd. Vad ska jag göra sedan? Jag vill komma ner till Skåne och jobba i stall och samtidigt ha med mig både José och Lambo. Vi får väl se, jag stressar inte utan det som händer, det händer. Men jag har ändå mina mål i bakhuvudet. 
 
Passar på att tipsa om en ny favvelåt från D.Guetta också, haha! 
 
Ska bli ett jäkligt spännande år, jag ser fram emot det! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0