1 av 2

Hej! Sitter för tillfället på jobbet och har lite rast. :)

Började 11:00 idag så passade på att åka bort till stallet på morgonen. Hann göra allt i stallet förutom höet (som var slut). Red också ut José! Tog en ren skrittrunda på 40 minuter på lång tygel. Han var pigg och glad trots att det småregna och blåste. Riktigt rått väder! 

När jag kom till stallet idag fanns där ingen ström! Mockade med pannlampa, haha. Som tur var så var strömmen tillbaka efter att jag ridit José, så då kunde jag göra klart allt annat. :)

Nu ska jag fortsätta jobba! Lambo får ett ridhuspass ikväll när jag slutat. :) 

Bakade ett sjukt gott bröd igår föresten! Blev då himla trött på affärens bröd så nu ska jag baka eget framöver. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0