Inköpslista GHS 2015

Jag har börjat fila på min inköpslista inför GHS 2015. Ni anar inte hur taggad jag är! För första gången på väldigt många år så har jag åtminstone en egen häst att shoppa till. :D 
 
Till hästarna:
- Mylerbett, gag och kanske i andra varianter. 
- Gagsidostycken
- Nya träns.
- Nya tyglar. 
- Rengöring och fett till Antares sadeln. 
- Schabrak, ofc! 
- Ländtäcken, ull och regntäta. 
- Back on track täcke eller ryggvärmare. 
- Back on track paddar. 
- Nya skydd att ha till vardagsridning 
- Boots, i mängder ;) 
- Gräsbrodd 
- Fleecetäcken 
- Gummisnoddar 
 
Till mig: 
- Hästtransport (hehe) 
- Nya ridbyxor, i beigt/brunt/svart. 
- Ny fleecetröja/funktionströja, ej marinblått.
- Hjälm, vet ej vilket märke eller vilken färg. 
- Hammarsporrar från Sprenger. 
- Dyon chaps, bruna.
- Bruna sporremmar. 
- Ridhandskar, roeckl. 
 
Såhär ser listan ut just nu! Mycket grejer, men sedan har jag sparat extra mycket detta året också för att kunna få överrösa mina älsklingar med allt som de kan tänkas behöva. ;) Jag ser extra mycket fram emot att få köpa en transport, ska bli så kul att faktiskt få glida omkring bland transporterna och inte bara kolla för skojsskull. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0