Hej kära vänner

Jag känner mig som en zombie nu för tiden. Går upp på morgonen, jobbar, rider (tränar fotboll vissa dagar), går och lägger mig. Där i mellan äter jag också... Men som ni kanske förstår så hamnar bloggen väldigt mycket åt sidan, jag har inte tid helt enkelt. När jag kommer hem vid 10 tiden på kvällarna så går jag och lägger mig nästan direkt. :P 
 
Läget är i alla fall bra! Skönt med helg och jag har nästan ingenting planerat. Gött! Idag kommer en kompis och vi ska bara ta det lugnt, käka pizza och kolla mello. Jag har precis tränat och ska faktiskt gå och lägga mig en liten stund till, bara för att jag kan. Sedan ska jag rida! Ska repetera Svantes övningar med både Lambo och José. Gjorde det igår med och SJÄLVKLART så var José jätteduktig denna gången... Det kunde han minsann inte visat Svante, haha. ;) Lambo var helt okej, jag hoppas på att han är bättre idag. :) 
 
Jag tänkte skriva om dag 2 för Svante och publicera det inlägget under dagen, kan ju spoila litegranna genom att säga att onsdagens slit gav kvitto på torsdagen. ;) 
 
NU ser jag fram oerhört mycket mot GHS nästa vecka och att tävlingssäsongen ska ta sin början, det börjar kännas väldigt enformigt med träningen just nu. Jag vill tävla :D 
 
Ha det fint så länge, så hörs vi sedan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0