Godmorgon onsdag!

Hej på er! Idag gick jag upp tidigare än de flesta, öppning som gäller. :)

Denna onsdagen är helt fullspäckad med roliga grejer! Jag slutar jobba klockan 14, och då ska jag hem och käka, skicka ett paket och byta om för att sedan bege mig till stallet. Först ska jag träna Lambo för Uffe, och senare i kväll så åker vi till klubben med José för att träna för Svante Johansson. Det är både teori och ett markarbetespass som väntar. Ska bli superkul!

Hästarna har gått bra hittills denna veckan. Lambo har efter drömpasset inte riktigt nått samma nivå, men det har fortfarande varit mycket bättre än förra veckan. Gjorde en kanonbra övning häromdagen, ska visa er vilken någon dag!

Vi hörs senare :) 

José och mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0