Ännu en ledig dag...

... och det bara kryper i mig. Jag får panik, vill bara jobba, haha. 
 
Haft en finfin förmiddag med en go frulle tillsammans med en kompis. Snackat skit och käkat frallor, hur mysigt som helst. Men nu skulle hon börja jobba, och då fick jag knalla hem och få saker och ting gjort. Sitter för tillfället och fyller i min ansökan till tjänsten jag vill ha, lyssnar på Veronica Maggio och planerar dagens ridpass. Inte fel det heller :) 
 
Idag ska jag rida i ridhuset. Blir spännande med tanke på att snön rasar rätt friskt från taket... José ska få jobba på lite lagom med upphöjda bommar och lite annat markarbete. Inte helt klar i planen där faktiskt... Tänkte i alla fall avsluta med en skritt ut i det fantastiskt fina vädret, man får passa på! Lambo ska jag först och främst tempa, med tanke på vaccinationen igår. Har han några graders feber får han en sväng ut, annars så får han ett ganska rejält pass i ridhuset han med. :) 
 
Ska se om inte jag kan sno med mig kameran och fota lite härliga bilder, vädret är ju på topp även idag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0