Welcome to the djungel

Usch, försäkringsbolag och försäkringar hit och dit kan nog vara det svåraste jag vet för tillfället. Hua! Ska betala min första försäkringsmånad för Lambo och förväntar mig en summa som min kontakperson gett mig. När jag öppnar brevet är de det dubbla, och lite till som ska betalas! Och när jag ringer har de ingen som helst förklaring om VAD den extra summan kommer ifrån... Öh? Jaja, det löser sig nog, gör bara att man bli lite trött... 
 
Lambo gick helt okej idag. Det var första gången jag red i paddocken på dagen, så han var spänd över att se allt nytt. Dessutom höll de på att bonka lite vid ridhuset som snart är färdigt, så ja, han var spänd. Jobbade nästan bara i trav, och tillslut kopplade han av litegranna i alla fall. :) Var missnöjd till en början med passet, men insåg ganska snabbt att han ändå skött sig bra. :) 
 
På hööks köptes lite borstar, bettskivor från Acavallo samt täckesgalgar. Var en lagom liten shoppingrunda! :) Nu ska jag iväg på fotbollsträning, vi hörs sedan :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0