Tisdag!

Herregud vad dagarna går långsamt, speciellt idag. Känns som att allting går i slowmotion, är helt mosig i huvudet!

Idag kommer hovslagaren till José. Jag ska försöka få in hästarna på samma skoningsintervall, något som inte känns helt omöjligt faktiskt! José skoddes senast 25 september, och Lambo den 3 november. Skos José idag så skiljer det 2 veckor. Eftersom José gått på 8 veckor nu, så får han gå på 7 nästa gång och Lambo 9. Då hamnar de på samma! :)

Känner att jag behöver inhandla en kalender som jag kan sätta på mitt skåp och där jag kan fylla i hovslagare, vaccinationer osv. Sådant som jag behöver ha koll på! Mobilen fungerar sådär att planera i tycker jag, gillar att ha det på papper. 

Idag ska jag rida José med hade jag tänkt, Lambo får en vilodag :)

Från provridningen av José :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0