Önskelistan 14

Åh, finns det något roligare än att sätta ihop önskelistor? Jag kanske är hur barnslig som helst, men jag tycker det är så himla mysigt. Det bästa när man var liten var ju när BR och Toy´srus katalogerna kom på posten lagom till jul och man fick sitta och göra listor på allt man ville ha. Åh! 
 
Här är i alla fall några få hästiga saker som jag gärna hade velat att tomten ska leverera på jul (hehe) ;) 
Haha, när jag väl satte mig och gjorde den så blev det inte en speciellt lång lista i alla fall. Det är mycket jag planerar att köpa själv, men dessa grejerna hade jag uppskattat, speciellt en klippmaskin! 
 

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

Jag rekommenderar annars klippmaskinen Avalon- den är grym och sladdfri! :)

2014-11-25 @ 20:46:32
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0