Jag lever

Oj oj oj vilken härlig dag! Jag är inne i ett sådant positivt flow just nu där allting känns lätt och roligt, skrattar mycket och känner att jag mår väldigt bra. Sedan kan jag få vissa dippar där jag blir grinig och sur på de jag älskar, men det är väl inget onormalt tyvärr. Man samlar på sig massa skit och sedan en dag exploderar det och drabbar fel person... ;/ 
 
Jobbade 08-15 idag, perfekt arbetstid! Varken lång eller kort, mitt i mellan. Får jag välja jobbar jag helst 9 timmar såklart, eller mer! :D Var i Göteborg med en årskurs och grillade korv i slottskogen och gick på teater/opera. Supermysig dag i världens vackraste stad, solen sken och det var frisk, härlig luft. :) 
 
Sedan var det utförsäljning på Hööks! Var självklart där, och siktet var inställt på vintertäcken, helst med hals. Det är roligt det där med utförsäljningar, jag vet ofta precis vad jag vill ha. Men så när det kommer till kritan så står jag där som ett fån och glor. Vart ska jag börja? Haha... Roffade åt mig ett halstäcke, 200g kanske. Samt ett tjockare vanligt vintertäcke. 400kr för båda, perfekt! Köpte även två grimmor, en jättefin Lamicell grimma till José, och en vanlig marinblå till Lambo. Alltid bra med extra grimmor :). Köpte även två bett, anatomiskt formade 3-delade eggbett och stigläder till Antares sadeln. Riktiga klipp! 
 
Red José idag, Lambo vilade. Gjorde det vanliga, bara red längs 4-kanten, hade framme lite bommar på långsidorna som han fick springa över. Han drog en tvärnit när jag skulle rida över första gången, haha, sådan fjomp är han när det gäller bommar på marken. Galopperade lite mer än vanligt idag, så han blev lite svettig på halsen. Har inte ridit honom det minsta svettig innan, utan har bara låtit han gå lite lagom. Skuttade även över till pytteräcke, det var inte lika läskigt som bommar på marken och han hoppade fint över. Han hoppar så härligt genom kroppen, på både Lambo och José hoppar så känner man att de tar i. :) 
 
Fina killen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0