Helt slut

Igår jobbade jag 10,5 timma och var hur pigg som som helst, idag jobbade jag 5 och är helt slut i huvudet. Jag är supernöjd med att jobba på skolan, men ibland tar det på krafterna! 
 
Nu har jag i alla fall hunnit att sätta mig ner, ta lite te och macka och det mina vänner var välbehövligt. Ska nog se om jag hinner powernapa lite med, hade varit skönt. Får åka själv på träningen idag, varken mamma eller syster ville/kunde åka med så då blir jag själv, som vanligt! Det kan vara ganska skönt med, men ska man transportera häst, träna och hålla på i mörker och kyla så är det ganska trevligt med sällskap. :) 
 
Som tur är så är Lambo super att hantera! Inte lika säker som Pompay är, han har ju lite mer nerv. Det hade aldrig gått annars... 
 
Nä, nu ska jag ladda om för lite hoppträning, hoppas på att det blir ett bra pass! :D Ni får självklart veta hur det gick senare ikväll. :) 
 
Lilleman! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0