Sjuk, igen!

Detta suger ju! När man tror att man är frisk och redo att köra, då blir man sjuk igen... 
 
Idag drog jag hem från skolan efter två lektioner. Min kropp var helt konstig, hade ont överallt och var extremt trött. Hjärnan hängde inte med överhuvudtaget, så en matte och kemilektion på eftermiddagen var inte aktuellt överhuvudtaget. Har såklart lite ångest över att ha missat två viktiga lektioner, man missar väldigt mycket, men jag får ta igen det imorgon helt enkelt. 
 
Lillen fick vila idag, jag var piggare efter att ha fått komma hem och sova några timmar, men det kändes dumt att "överanstränga" mig. Så det blev 40 minuters pyssel och gos istället, klagar inte! Han är så mysig Lilleman. :) 
 
Har bilder från i lördags, men har inte fixat dem än bara haha! ;) Även film från Mark ska jag försöka ordna i veckan, ni måste se dem, SJUK skillnad från Kungsbacka! 
 
Här har ni resten av veckan (förutsatt att jag blir bättre) 
Måndag: Vila 
Tisdag: Trimma/markarbete
Onsdag: Hoppträning
Torsdag: Ut
Fredag: Markarbete
Lördag: Ej bestämt. 
Söndag: Ej bestämt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0