Rubrik

Hellu! Denna torsdagen har liknat de flesta torsdagarna, haha! Skola, stallet, fotboll och nu tänkte jag egentligen ha pluggat men orkar faktiskt inte. Så ja, då blir det film och mys med mina kissemissar! 
 
Lillen fick sin tappsko påslagen idag, framhovarna fixades med och bakhovarna som fortfarande har lite röta kvar rensades så att jag enklare kan rengöra dem. Sedan satte jag på honom "vårtäcket", haha, de utan hals alltså, och släppte ut honom i solen. Kändes riktigt bra! Det var så härligt att se honom, han ser så jäkla trygg ut i sig själv, så sjukt kaxig liksom, fast på ett mer busigt sätt, inte tyket! När han kom för snart ett år sedan så kändes han så liten och bortkommen, det var mycket som hände i hans liv just då, lille killen! :( Nu är han sig själv! Ni ska få se den bilden jag tog på honom när vi hämat honom, då kommer ni förstå! 
 
Nu ska jag fokusera på filmen, vi hörs imorgon och HEY, då är det freeeeeedag! <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0