Nervös

Hejsan! 
 
Idag är jag ledig, eller ja, schemafri dag haha. Brukar lägga in en extra mattelektion i vanliga fall, men idag har jag lite annat planerat! Ska nämligen ta min första körlektion. Jag kör som privatist, men behöver såklart drillas av någon annan än mamma och pappa såklart! Är dock lite nervös, har aldrig kört med någon annan bil än pappas typ, haha, så ja... Går förhoppningsvis bra :P 
 
Senare ska jag bort till stallet! Lillen ska få ett pass i paddocken och tanken är att vi ska följa upp styrkehoppningen från förra veckan. Sätta ihop en liten bana med studs och diverse saker. Blir roligt! Ska också plugga en massa, har lite som ska vara färdigt imorgon. 
 
Nä, nu måste jag dra! Vi hörs senare :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0