List it

5 saker jag ser fram emot: 
- Utomhustävlingarna
- Min praktik
- STUDENT!
- Håkan på Ullevi den 7/6
-  Att få göra det jag drömmer om 
 
5 saker jag borde göra:
- Ta mitt körkort
- Söka ett till jobb. 
- Fixa terränghjulingskörkortet (Har tagit det, ska bara skicka en bild på mig själv, haha) 
- Tvätta mina smutsiga schabrak... 
- Fokusera på rätt saker 
 
5 saker jag inte ser fram emot:
- Att bli vuxen, eller... lite blandade känslor haha. 
- Att fylla 19....extremt onödigt. 
- Nationella i matte 4 
- Att det ska flyga runt massa pollen så att jag knappt kan vara ute. 
- Att göra svåra val
 
5 saker jag inte borde göra: 
- Äta massa skit 
- Bry mig om vad andra gör och inte gör. 
- Såra dom jag älskar. 
- Nedvärdera mig själv. 
- Bry mig om vad andra tycker och tänker. 
 
:) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0