Helg

Satan vad skönt! Slutet på denna veckan blev rätt hektisk, fick en del oväntade skolarbeten på kort tid som jag var tvungen att göra. Så när jag var färdig på kvällen så orkade jag verkligen inte blogga, haha. 
 
Lillen har känts bra denna veckan. Idag har han vilat, och igår trimmade jag i paddocken och då kändes han jättefin! Väldigt positiv! Imorgon är tanken att vi ska hoppa, blir nog lite banträning. Det är extremt dåligt med tävlingar just nu. Ligger som reserv till Falbygden nästa helg, och efter det är det först v14 som nästa tävling är. Så det får bli lite mer banhoppning på hemmaplan nu så att vi kommer in i det ytterligare. Ska testa att höja ribban lite också, har hållt mig till 110 det senaste för att inte påskynda något, men nu när det känns bra kan jag lika gärna se hur det känns på 120 också! 
 
Nu ska jag fixa lite här hemma! Om några timmar kommer ett gött gäng tjejer och vi ska ha en riktigt rolig kväll! Så vi får höras imorgon igen! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0