Wanties - schabrak!

Eftersom jag älskar snygga schabrak och huvor, så har jag såklart en hel bunt schabrak kvar att inhandla. Det jobbiga med att ha en häst som passar i allt (utom vitt, som jag ändå inte tycker är snyggt...) är att man kan använda alla färger och färgkombinationer. Roligt, men dyrt ;) 
 
Jag har följande färger i set: Grönt, marint m rosa kant (AS), royalblått och svart (HG). 
Följande färger vill jag ha: Brunt, vinrött, grått (m orange kant), 
 
Lite exempel på schabrak jag inte tackat nej till! 
 
Brunt från Christina sports! (Bildkällla: Tophorse)
 
Okej då, ett till svart finns det nog plats för. Löjligt snyggt på gråskimmel! (Bildkälla: Tophorse)
 
Detta från Anna Scarpati är ju också supersnyggt! (Bildkälla: Tophorse)
 
Det är lite svårare att hitta det "perfekta vinröda schabraket". Jag är lite tetig! Men detta från Christina Sports hade jag kunnat tänka mig, inte 10/10, men en 7a i alla fall! (Bildkälla: Tophorse)
 
Detta hade varit dödligt fint på Lillen! Tyvärr säljs det inte längre i Sverige (vad jag vet?), men man kan ju alltid hoppas på att hitta ett liknande! (Bildkälla: Sara Carlsson)
 
Schabrak är ett extremt beroendeframkallande, det enda som är värre (i alla fall för mig), är träns. Det kan bli riktigt farligt för plånboken... ;) Sponsra någon? 

Kommentarer
Postat av: Julie Roland

Ja, det klør i fingrene etter å bestille schabrak, spesielt når man titter på Tophorse:)
Elsker det svarte med rød kant, mend det brune Anna Scarpati hadde passet perfekt på min lille fuks:)

Svar: Eller hur! Synd att man inte är rik :(
Fanny Kargede

2014-01-30 @ 11:29:58
URL: http://julieroland.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0