Vaccination - check!

Sådärja! Då var det gjort, jag som var så oroad att jag skulle glömma, men det gjorde jag inte, bra det. Glömde nääästan av Pompes vaccination ett år, det var bannemig på håret, men det löste sig som tur var. 
 
Lillen var som vanligt hur cool som helst och jag tror knappt han märkte av sprutan. Fullt fokus var på mig och mamma och varför inte han hade fått någon morot än, knäppisen. I och med vaccinationen blir det några lugna dagar, och jag passar på att ge honom några extra dagars vila, det blir nog den sista flerdagarsvilan innan tävlingssäsongen, så jag hoppas att han passar på att njuta. ;) På fredag kör jag på som vanligt igen! 
 
Missar alltså veckans hoppträning :( Men som tur är så har Ulf en pay&jump hos oss på söndag som vi ska hoppa, så det är alltid något! Annars lär jag väl få lite Uffe-abstinens, höhö. ;) 
 
Vi kanske inte hörs med idag, matteboken kallar! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0