Precis enligt plan + lite till

Har egentligen inte så mycket att skriva, för precis det jag skrev förut hände, eller vad man skall säga. 
 
Gick bra att rida, Lillen och Curre blev väl lite rädda för en bil som kom i 180 km/h typ med ett hoppande släp efteråt, Lillen blev även (som vanligt) "rädd" för en hög med stockar, och en läskig mur som bara stått där alltid. Det var precis som vanligt med andra ord! ;) 
 
Sedan masserade och grejade jag, fixade stallet och lade de sista 20 minutrarna på att påbörja städning, rensning och omorganisering i sadelkammaren bland mina grejer. Har varit kaos rent ut sagt det senaste, och har inte orkat ta tag i det, men nu har jag gjort det i alla fall. Lindade upp alla lindor, vek alla paddar, borstade skydd och lade dem på rätt ställe (hehe), rensade sadelskåpet och organiserade i det osv. Helst hade jag velat att alla städat samtidigt, men det är så svårt nu på vintern med alla täcken som ska torka osv. 
 
Känner mig duktig i alla fall! Det som jag vill göra nu är att köpa sådanadär utfällbara plastlådor som man kan sätta på boxen. Perfekt att ha skydd, borstar, lindor och annat kraffs som inte riktigt har någon bra plats just nu. Bra grej! Supermotiverad att få lite ordning på saker och ting. Är egentligen en person som har bättre koll på mina hästgrejer en mina egna grejer, älskar att ha sakerna fina, rena och putsade. Men det senaste har mitt liv smittat av sig på allt annat, och saker och ting har blivit som det blivit - kaos. Men nu ska jag ta tag i mig själv och allt igen, bara att börja med det som betyder mest ;) 
 
Godnatt! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0