Payback!

3 hela timmar kommer jag att tillbringa i stallet idag. Det är ganska fantastiskt för att vara jag, vanligtvis lägger jag 2 timmar i stallet, en på ridning, och en på allt annat.
 
Sådan är jag, inte det största fanet av att stå och borsta i 55 minuter innan och efter, nä, ridningen är det som jag fokuserar på. Sedan masserar och grejar jag på det viset i stället. Mockning, höpackningo och kraftfoder gör jag på 20 minuter, max. 
 
Idag ska jag ta en kortare runda med Lillen, en liten bensträckare i klätterbacken tillsammans med Linn och Curre! Sedan ska Lillen få lite extra mystid, i alla fall så länge han tycker att det är roligt. Han blir ju otålig ganska så fort, och kan tycka att hagen och middagshö är så mycket trevligare än mitt sällskap. ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0