Kingsland bloppis!

Rensade ur stallgarderoben lite igår, och har lite plagg som jag tänkte se om det finns intresse för! Kommer fyllas på lite hela tiden, har inte bestämt mig helt och hållet vad jag vill sälja än. ;) Självklart får ni bloggläsare lite förtur till utrustningen innan det läggs ut på hästnet och liknande. Så passa på om du är intresserad! 
 

 
Rosa Kingsland fleece, stl S. Knappt använd, aldrig använd i stallet. Nyskick! 
500kr exkl. frakt eller bud
(Egen bild ordnas vid intresse!) 
 

 
Kingsland Karen ridbyxor. Använda en gång! Stl 36, normala i storlek. Nypris: 2199:-
800:- eller bud, exkl. frakt. 
 
 

 
Kingsland Kelly ridbyxor, svarta med ett rosa emblem på bakfickan. Stl 36. Inte mycket använda.
Nypris: 2000:- Mitt pris: 800:- eller bud, exkl frakt. 
 
 
Är du intresserad av något utav plaggen?
Smsa: 0732-507634
Eller lägg en kommentar i kommentarsfältet. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har du för storlek i vanliga fall på jeans? Alltså 36, eller 38. Vet att kingslands storlekar är stora i storleken.:)

Svar: Jag har 36 på jeans! De svarta sitter bra, de är som ett par vanliga 36or. De vita är kanske lite större, men de sitter inte pösigt överhuvudtaget :)
Fanny Kargede

2014-02-01 @ 10:28:29
URL: http://www.skellefteaekipage.blogg.se
Postat av: Lovisa

Hej! Har du kvar dom svarta Kingslands ridbyxorna? :)

2014-10-09 @ 15:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0