Galet ambitiös

Onsdagar är vanligtvis min schemafria dag, där jag kan vara hemma och plugga, sova, kolla film you name it. MEN inte idag inte, för idag ska jag ta bussen in till skolan och plugga matte. Haha! 
 
Känner att jag behöver repetera lite med lärare till hands nu inför provet på fredag. Jag brukar alltid lösa det mesta själv, men så finns det vissa grejer som inte riktigt löst sig än, så det är nog behövligt detta här. Stannar nog inte hela dagen dock, haha, det orkar jag inte ;) 
 
Ikväll är det hoppträning! Ser fram emot det, samtidigt som jag vet att det kommer bli jobbigt. Ska fortsätta med det vi påbörjade på clirren i söndags. Vi får se hur det går, Lillen kommer nog inte tycka att livet är allt för roligt i alla fall. 
 
Nu måste jag kila till bussen, vi hinner höras mer under dagen! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0