Datorn strejkar..

... och därför har jag inte kunnat blogga. Hatar att mobilblogga men har inte så mycket att välja på. :/

Igår lekte jag lite i paddocken med Lillen. Körde lite lydnad från marken, och han var superduktig! Kunde springa, han travade, och tvärnita och han gjorde precis likadant. Kunde därefter backa några steg och så fram i trav igen. Duktig häst! 

Idag red jag, i ca 20 minuter. Var i princip snöstorm, blåste och snöade och paddocken var stelfrusen så det gick bara att trava. Lillen var som en laddad bomb och jag hade helt ärligt inte vågat galoppera idag! Han studsade och halvbockade på sidan så fort jag lade till skänkeln, övertaggad häst med extrem överskottsenergi... Körde lite övergångar, flyttade lite, men fick inte ut något vettigt egentligen. Får avverka lite energi imorgon, annars blir nog clirren på söndag intressant...

Nu ska jag kolla handbollen, sedan är det utgång. Hörs imorgon! 




Kommentarer
Postat av: Jennifer Keegan

Dör lite åt dom där bilderna, ge mig gröna skogar och sol och väder som man kan vara ute i iförd endast t-shirt utan att armarna fryser till is och trillar av! </3

Svar: Haha eller hur! <\3
Fanny Kargede

2014-01-17 @ 19:36:38
URL: http://jagkaninterida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0