Dåligt samvete

Hej allihopa! 
 
Är det bara jag, eller får ni också dåligt samvete när ni vilar era hästar? Jag får galet dåligt samvete, usch vad jobbigt det känns! 
 
Som idag, nu när jag inte kan köra moppe (snö ute...) så har jag det lite kärvt med skjuts eftersom både mamma och pappa jobbar, så får jag försöka matcha in de andras tider när de åker dit eller hem. Brukar för det mesta gå bra! Men som idag blev det lite kärvt med tiden, hann knappt ta in och greja med honom. 
 
Enligt plan skulle jag ju inte rida idag, så på det sättet gör det väl inget, men den blicken Lillen gav mig när jag släppte ut honom igen var riktigt jobbig! Han stod kvar superlänge vid öppningen och bara kollade efter mig, typ som att jag bara sket i honom. Jag överdriver säkert, men ibland är det så jobbigt att lämna honom bara, blödigtjej.se typ. ;) 
 
Nä, imorgon ska jag lägga lite mer tid på honom! Måste brodda, har inte gjort det än, haha. Broddade ju av när det blev varmt igen, men nu när det fryst på så får jag väl sätta dit dem. Som tur var är det ju inte så halt ute, ligger ju bara ett lager pudersnö och det finns inte någon is, så det går ingen nöd på honom. Men vill ändå vara på det säkra, kan ju finnas fläckar i hagen. :) 
 
Bästa Becky som fotat! RIP grimman btw... :'''( 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det värsta va nog att han tyckte säkert väldigt synd om sig själv om jag känner honom rätt xD

Svar: Haha jag vet! Det är det som är de värsta! XD
Fanny Kargede

2014-01-14 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0