Bästa från Idrottsgalan!

Var det någon mer än jag som kollade idrottsgalan eller? 
 
Jag och mamma satt och zappade mellan handbollen och idrottsgalan, och vi är inte alltid så lättroade. Kan säga att vi vek oss av skratt när vi såg detta klippet nedan, ni vet han cyklisten som inte tar sig upp för backen och får årets största rage? 
 
Jag kan känna igen mig i hans frustration, sådär kan jag vara ibland när saker inte går min väg, fast i mindre omfattning då. Fast ioförsig, kanske borde bli så pissed om jag lämnar banan med 4 fel i ryggen. Kanske borde bli rosenrasande, svära och slänga hjälmen åt skogen? Hm... kommer nog abslut inte få överdomaren på mig, not at all. 
 
Gick inte att bädda in klippet, men ni kan kolla in det HÄR. 
 
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0