190km/h

Hej! Shit vad det går undan nu, redan fredag imorgon, illgött! Dock medför det matteprov, som jag kanske kunnat plugga lite bättre till. Jag ska även ha gjort en talanalys i svenskan. Vad menar jag då med 190km/h? För detta låter ju inte så jävligt! 
 
Då vill jag tillägga detta: Idag var jag i skolan från 08:30-14:40. Tog bussen hem direkt. Hann komma hem, äta, plugga lite svenska och byta om, sedan kom morfar och körde mig till stallet. Tömkörde Lillen i 25 minuter, han var jätteduktig! Masserade honom, tjärade hovrötan, ut i hagen med Lillen och bytte sedan om till fotbollskläder i sadelkammaren. 18:10 svängde Pappa in på gårdsplan, in i bilen och iväg till träningen. Träning i 1,5-2 timmar UTOMHUS, skjuts hem. Hemma 20:00, duscha, ta ett glas Oboy, fram med matten och ner i böckerna. Nu har jag suttit med matten i 1 timmar lite drygt, inte så mycket smartare tyvärr. ;) 
 
Jag klagar verkligen INTE, det är såhär jag har valt att ha mitt liv, och det är så jag vill ha det. Jag behöver fotbollsträningen för att bli starkt fysiskt och på så vis kunna förbättra min ridning. Skolan kan jag inte göra så mycket åt, däremot undrar jag lite hur jag hamnade i matte 4... Det är väl klart att jag hade kunnat skita i fotbollen och gått ut och sprungit eller något, men jag älskar sporten och gemenskapen. Jag umgås SÄLLAN med vänner hemma, det är i stallet, skolan och på fotbollsplanen, samt då och då på helgerna. Perfekt! 
 
Så undrar ni varför uppdateringen är som den är, så är det för att jag lever mitt liv i 190km/h, och ja, det är så jag vill ha det. Att bloggen inte alltid kommer i första hand är givet. 
 
Ni får förresten utvärdering av träningen imorgon eller i helgen, sammanfattningsvis kan jag säga att det börjar ta sig, och att jag exprimenterat lite med nosgrimmor. De ni! ;) 
 
Hörs imorgon, natti! <3 
 
Saknar t-shirt vädret! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0