Västar!

Något som jag faktiskt har ett dåligt sortiment utav hemma, det är västar! Har en som jag rider i hemam ibland, men den är inte speciellt snygg. Hade velat ha en till ridningen, och en som är snygg att ha till vardags eller på tävling.
 
Eftersom jag ändå är uppe i det där med att ge lite inspo i form av bilder så kör jag en omgång även med västar av olika slag!
 
Enkel och snygg modell från Kingsland. Vill väl kanske inte just ha denna, men modellen ser passande ut för ridning!
 
Spooks har en serie västar i olika färger som också fungerar bra vid ridning! Kanske lite för tjock för min smak.
 
Denna från HV Polo tycker jag är riktigt snygg! Perfekt till ridning! Bra tjocklek, ingen luva och inte massa onödigt som sticker ut och kan vara ivägen, förutom möjligtvis bältet då. Enkel och klassisk!
 
På tävling hade jag gärna burit omkring på denna! Dunväst från Kingsland med pälskrage, min favvo! Behöver inte vara denna, en liknande eller snyggare funkar precis lika bra!
 
Bilderna komer från chevalridsport, charlies, hööks och hippson!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0