Tisdag!

Hejsan! Idag är jag lite småtjurig, saker och ting går inte riktigt som planerat. Det var jättehårt i backen idag, så kunde inte genomföra något pass i paddocken. Dessutom har det svullnat mer på armen, och den är jätteöm. Har inte tid med detta! 
 
Idag var som sagt planen att trimma Lillen i paddocken med lite markarbetesövningar. Jag gör alltid detta dagen innan träning och tävling för att han ska vara extra bra dagen efter. Idag när jag endast kunde skritta och trava ute på grusvägarna så slogs min plan i spillror och jag blir alltid lite tjurig när det inte blir som jag vill. Lillen fick i alla fall komma ut och trava längre sträckor. Skittråkigt, men bättre än inget! Lär få jobba hårt imorgon i stället! 
 
Jag ska snart pallra mig iväg till skolan, har kemi och matte hela eftermiddagen. Efter det är det fobollsträning, får be alla att försöka att inte nudda min vänstra arm, det gör jäkligt ont så fort jag nuddar den pyttelite. 
 
Slog föresten personligt rekord i att fixa mig idag! Duschade, klädde på mig, blåste håret, plattade håret och sminkade mig på 40 minuter! Helt sjukt för att vara mig, haha! 
 
Nu ska jag äta lunch, och sedan dra! Så vi får höras mer ikväll, har planerat in ett ganska roligt men framförallt behövligt inlägg i eftermiddag. :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0