Ojojoj vad det ekar!

Ja här var det bannemig tomt, det blir så när man har en torsdag planerad ut i minsta minut, men jag har allt hunnit med en del idag! 
 
Ska vi ta dagen baklänges idag bara för att göra saker lite mer komplicerade än vanligt? Haha, för min vardag är såååå okomplicerad ändå! Nä, men för skojskull! 
 
Just nu sitter jag och kollar GG och har precis käkat kvällsmat! Har haft fotbollsträning i 1,5h med hyfsat mycket konditionsträning, kändes bra! Mellan fotbollen och stallet hann jag klämma in lite övningskörning med pappsen! Lillen har tömkörts i 35 minuter och gick som en klocka. Han kan sina grejer, och de sista minuterna tyckte han att jag var så tjötig att han slutade lyssna helt och gick med och lekte med bettet och försökte bita i diverse saker han kom åt. Busunge! Fick hitta på massa annat och tillslut var han tillbaka på banan igen ;) 
 
I skolan var det ganska lugnt! Hade en lektion idag, på eftermiddagen, 2 timmars entreprenörskap flöt på fort. På förmiddagen gjorde jag ÄNTLIGEN Riskettan, så skönt att få det avklarat! Nu ska jag bara köra lite till innan halkan, hade väl kunnat göra den nu, men vill känna mig lite säkrare. Inte kört så många gånger i år hittils, men ska försöka så ofta jag hinner! 
 
Jaja, hoppas ni haft en bra dag annars, jag är nöjd med min :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

När jag gjorde halkan så hade vi automatbilar och körde med för att slippa tänka på växlingen :)
Sen är det bara att följa deras instruktioner de ger. Kom i 60km/h och bromsa vid konerna. Och sen göra allt du kan för att hålla dig på vägen.
Halkan är inte alls som en uppkörning. Du åker dit gör de som de säger och enda sättet att inte bli godkänd är om du leker runt och skiter i vad de säger ;)

2014-02-22 @ 12:32:35
URL: http://zweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0