Lov!

Det är fruktansvärt skönt att ha lov vill jag lova! Gå upp när jag vill, käka frukost framför TVn och helt enkelt bara ta et lugnt! 
 
Idag har jag lite att stå i! Behöver städa lägenheten, posta iväg ridbyxor samt åka till stallet. Inte så farligt mycket men tillräckligt, hehe. :D Jag ska nog till och med ta moppen bort till stallet idag! All snö och is är borta från vägarna nu, och det är plusgrader, så det ska nog gå. Skönt att slippa be mamma och pappa om skjuts hela tiden! 
 
Idag har jag inte riktigt bestämt mig för hur Lillen skall gå! Lutar åt att antingen tömköra med lite bommar i paddocken eller ta en sväng ut. När jag tänker efter blir det nog paddocken! Det är tjällossning överallt nu typ och jag litar inte på underlaget. Känns dumt att ta en risk och ge sig ut faktiskt... 
 
Här har ni resten av veckans schema!
Måndag: Ut eller tömköra
Tisdag: Lätt ridning i paddocken  (ej vila helt) 
Onsdag: Markarbete, småhinder 
Torsdag: Hoppträning
Fredag: Ut (om tjälen inte blivit bättre blir det tömkörning)
Lördag: Lättare ridning eller vila 
Söndag: Ut eller vila beroende på Lördagen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0