Fördelen med att börja 13:00...

... är att jag kan vara hemma och kolla på Tre kronor innan skolan. SÅ GÖÖTTT! 
 
Har precis käkat frulle, och sitter just nu i soffan med datorn i knät och kollar hockey. Ska förbi banken sedan och ordna med lite grejer, känns lite läskigt faktiskt, aldrig varit på banken själv hehe. Efter det ska jag in till skolan en sväng och ha en mattelektion. Känns lite onödigt, men men, vill bli klar med kursen så fort som möjligt så då får det bli såhär. 
 
Ikväll är det hoppträning! Fick höra att vi ska hoppa en del hinder, vilket blir perfekt inför tävling på söndag! 
 
Nu har jag inte något mer att säga faktiskt, haha, så ni får ha en bra dag så hörs vi förhoppningsvis mer efter min mattelektion ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0