Blött

Jag var väl inte jättetaggad på att ta mig till stallet i morse när klockan ringde och jag kollade ut genom fönstret, ösregn! Fick dra på mig regnbrallerna i alla fall och sätta mig på moppen. Körkort nu taaack! 
 
Hade egentligen tänkt att rida ut, men Vattenfall höll på att gräva i dikena längs grusvägen till stallet, och vägrade släppa förbi mig med moppen först... Så nja, jag var väl inte jättesugen på att stå där och vänta med Lillen medans de stod och grävde. Man kommer nämligen ingenstans om man inte kan rida på grusvägen ut, så jag var fast! 
 
Blev ett pass i paddocken, inte speciellt långt men ganska intensivt! Tyckte att det gick bra, Lillen var himla rund och fin mot slutet. Det regnade i stort sett hela tiden, så både jag och Lillen var helt genomblöta efteråt. Finns inget värre än dyblöta ridbyxor som klistrar sådär äckligt mot låren, hua! 
 
Nu ska jag in till skolan, och sedan är det helg <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0