Vill också!

Åh, denna helgen går Christmasshow nere på Grevagården. Är lite avis på de som är där, var två är sedan jag tävlade där nere nu, det var inget förra året nämligen...

Allt med meeting är så mysigt! Antingen bo på hotell eller tillsammans med vännerna, ha hästarna i tävlingsstallar och fixa iordning vid boxarna. Hela atmosfären är superhärlig! Tävling hela dagen, lite som semester, fast bättre! Och så middag eller något annat kul ihop med massa andra på kvällarna. Morgonfodra, knoppa och putsa. Åh, hade jag fått välja hade jag åkt på endast meetings!

Nä, så fort mina pluttar är redo för det så är det meeting som gäller, haha! 

Lite bilder från senast jag var på Grevagården :)








Haha, Amanda aka posarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0