Torsdag

Hej, hoppas allt är bra med er! Själv känner jag mig lite trött, men annars bra :)

Har just nu rast, vilket är väldigt skönt! Jobbar till 17:00 idag, något som gör att det kan bli stressigt för mig i eftermiddag. Har fotbollsträning 18:30 som jag gärna vill hinna med, behöver springa av mig litegranna ;)

Hästarna får vila idag! Lambo ska jag rida igen till helgen tänkte jag, då har han fått gott om tid att vänja sig i munnen. José var kanonfin igår. Red ut med Amanda och Q i ca 20 minuter och avslutade passet i paddocken och tränade övergångar. Han var mjuk, kom igång bra bakifrån och lyssnade fint i slutet! 

Nu är det hårt i backen så jag får inte ut så mycket ut av ridpassen tyvärr. Som tur är så ska ridhuset förhoppningsvis stå färdigt efter helgen, håller tummarna för det! :)

Just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0