Gårdagens!

Hej på er! Det blev inget med att sitta och skriva inlägg igår, var hemma först klockan tio.

Jag var allt annat än snabb bort till stallet igår. Kom hem strax efter fyra, men gjorde det absolut farligaste man kan göra efter 9 timmars jobb, tog en "powernap". Det blev ingen powernap, mer en ganska stabil sömn på 40 minuter... När jag vaknade var jag hur trött som helst!

Åkte i alla fall bort till stallet och som vanligt blev jag pigg när jag väl kom dit! Red båda hästarna, Lambo först!

Han fick ett rejält pass, vi var inte helt överens, men i slutet lossnade han ganska bra. Höll dock på en bra stund... José gick som en klocka! Red i ungefär 30-40 minuter. Mycket bommar, sidförande och övergångar. Han var supermysig! 

Sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0