Planerade tävlingar

 
Eftersom jag missade min start i Varberg, eller ja, inte kunde åka eftersom Lillen inte var helt hundra, så blev det ingen 120 debut där. Jag hoppas att jag hittar tillbaka till det flyt jag hade i Kba, för isåfall så debuterar jag 120 i Ale. Jaja, här har ni planeringen, men klasserna kan alltid ändras, beror helt på hur han känns. 
 
14/9 - Ale Jennylunds RK, regionalt, 110&120cm. 
28/9 - Borås FK, regionalt, 110cm&120cm (första inomhus) 
13/10 - Bollebygds RK 1m&110cm ELLER Nordhalland 110&120cm. 
 
Det som avgör om det blir start i Bollebygd eller Nordhalland är hur bra/dåligt det går inomhus i Borås. Känns han inte bra där, så går jag ner och hoppar en lägre start inomhus i Bollebygd. Vill inte hoppa högre än 110cm i vårt ridhus än ändå. Speciellt inte innan jag vet hur han går 120cm i stora ridhus. Borås ridbana är 24x80, och Nordhallands är 26x78. De där extra metrarna gör en hel del jämfört med vårt ridhus som är 22x60. Lillen trivdes så himla bra på de stora utebanorna i somras, att jag försöker hålla mig till stora ridhus ett tag till tills jag vet hur han fungerar inomhus. :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0