Onsdagar <3

 
Ledig idag, som jag alltid är på onsdagar. Dessutom hoppträning ikväll, kan det bli bättre? ;) 
 
Har inte gjort så mycket idag hittills, pluggat lite och smågrejat med lite allt möjligt. Har spenderat mest tid i soffan med både skoldatorn och den vanliga datorn igång, haha! ;) 
 
Kikade lite på Tyras samarbete med HM We Love Horses, ett samarbete där Tyra varje vecka ska visa och förklara hur/varför man gör en viss övning. Kul idé i grund och botten, men som jag inte tycker är så pålitligt. Absolut inget personligt emot Tyra som jag tycker är en väldigt inspirerande person, men jag håller inte med om det hon säger i sin första inspelning, mycket går rätt emot vad jag har fått lära mig. Lite riskfyllt att göra en instruktionsvideo där man själv inte alltid är hundra på vad man snackar om. Nä, bra idé, men mindre bra utfört ut träningssynpunkt. Tyra är annars supergo att lyssna på! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0